10 lucruri care mă bucură

A trecut ceva vreme de când am primit de la Vlad provocare/leapșa de a scrie despre 10 lucruri care mă bucură. Pentru că e un subiect fain și pentru că n-ar fi un subiect rău cu care să-mi readuc la viață blogul, o să răspund afirmativ, cu 10 lucruri/locuri/activități care mă bucură, în ordine aleatorie.

Mă bucură…

  • …momentele în care pot spune “there`s no other place in the world I`d rather be right now”.
  • …Vama Veche.
  • …muzica (teribil!).
  • …timpul petrecut cu  oamenii dragi, indiferent de locul unde suntem, ce facem sau alte detalii logistice.
  • …primăvara.
  • …să întâlnesc oameni cu care să vorbesc câteva ore și să avem senzația că ne știm de-o viață.
  • …să am mereu ceva în care să cred.
  • …momentele de  simplitate.
  • …oamenii care nu sunt autosuficienți.
  • …faptul că-s sănătoasă și mă pot bucura de tot ce-mi aduce bucurie. 🙂
Pasez contuarul de bucurie către Oana și Dana, surorile minune ale blogging-ului. 🙂
4 responses to this post.

  1. Hehe, welcome back! 😀

    Reply

  2. Posted by pisicu' on September 2, 2011 at 7:11 am

    *blushing* Nu stiu ce minune a bloggingului sunt, dar tot flatata sunt 😀 Multumesc frumos de leapsa, promit sa-mi fac asta seara timp sa ma achit de datorie.
    Spor la scris!

    Reply

  3. […] pisicului by pisicu' — Lasă un comentariu septembrie 4, 2011 Primit-am leapşă de la Giorgi şi, deşi nu sunt adepta lansării unor astfel de provocări în blogosferă, nu pot ascunde […]

    Reply

  4. mersi ca ai raspuns provocarii 🙂 🙂

    Reply

Leave a Reply

